Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Státní ústav pro kontrolu léčiv, organizační složka státu
Identifiakční číslo:
00023817
Poštovní adresa:
Šrobárova 48, 100 41 Praha 10
Obec:
Praha 10
PSČ:
100 41
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Státní ústav pro kontrolu léčiv, Šrobárova 48, 100 41 Praha 10
Tel.:
+420 272185202
K rukám:
Ing. Karel Kettner
       
E-mail:
karel.kettner@sukl.cz
Fax:
+420 271732377
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.sukl.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
http://ezak.sukl.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
SÚKL - Podpora provozu aplikačního a systémového software Progress Savvion Business Manager
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. 7 (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Sídlo zadavatele - Šrobárova 48, 100 41 Praha 10
Kód NUTS
CZ01
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Podpora provozu aplikačního a systémového software Progress Savvion Business Manager včetně aktualizace a optimalizace a rozšíření rozsahu platnosti stávajících licencí.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
5 000 000
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
48000000-8
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
17/11/2012 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Pro účely zpracování ro účely zprácovávání a řízení žádostí o přístup k elektronickým receptům ústav v současné době provozuje aplikační a systémový software Savvion společnosti Progress Software. Aplikační řešení dodala v rámci předchozí veřejné zakázky malého rozsahu společnost Galeos. a.s. K tomuto řešení však nebyla dosud uzavřena jak servisní smlouva k samotnému řešení tak smlouva o podpoře provozu systémového software Savvion. Vzhledem k novým požadavkům na rozšíření řešení směrem např. k oborovým komorám a vzhledem k novým typům žádostí a s ohledem i k legislativním změnám potřebuje ústav získat podporu a rozšíření jak aplikačního řešení tak podpůrného systémového software.
ředmětem veřejné zakázky je podpora provozu aplikačního software (procesu) "Zpracování žádostí o přístup do eRP/CÚ" v prostředí Progress Savvion Business Manager Server. Dále aktualizace a optimalizace tohoto aplikačního software v souvislosti s novými skutečnostmi - nové typy žadatelů o přístup, zajištění odolnosti software proti výpadkům nebo nestabilitě ostatních systémů. Implemetace dalších funkcionalit aplikačního software podle požadavků zadavatele definovaných v zadávací dokumentaci a to po dobu trvání smlouvy. Rozšíření rozsahu platnosti stávajících licencí a obnova expirované technické podpory a údržby tak, aby licence pokrývaly současný i budoucí rozvoj tohoto aplikačního software a aby obnovená technická podpora a údržba navazovala bez výpadku na období minulé.
Uváděné potřeby vyplývají povinností ústavu zakotvených v aktuálních znění Zákona 378/2007 Sb. a souvisejících vyhlášek 54/2007 a 84/2007 Sb.
Požadovaný termín pro zajištění podpory provozu aplikačního a systémové software Progress Savvion a dodání platných licencí je 24 měsíců resp. období 11/2012 až 10/2014. Požadovaný termín zahájení plnění bude do 7 pracovních dnů od podpisu smlouvy s vítězem této VZ.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
http://www.mfcr.cz
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
http://www.env.cz
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
http://www.mpsv.cz
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
16/10/2012 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh