Formulář 51 - Zrušení zadávacího řízení/soutěže o návrh

Název formuláře VZ18/2012 - Zrušení zadávacího řízení/soutěže o návrh


1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ ÚDAJE

Název:
Státní ústav pro kontrolu léčiv, organizační složka státu
Adresa:
Šrobárova 48, 100 41 Praha 10
Obec:
Praha 10
PSČ:
100 41
Stát:
CZ
Kontaktní údaje:
Státní ústav pro kontrolu léčiv, Šrobárova 48, 100 41 Praha 10
Telefon:
+420 272185202
K rukám:
Ing. Karel Kettner
       
E-mail:
karel.kettner@sukl.cz
Fax:
+420 271 732 377
Internetová adresa (ve vhodných případech)
Obecná adresa veřejného zadavatele/sektorového zadavatele (URL):
www.sukl.cz
Adresa profilu zadavatele (URL):
https://ezak.sukl.cz

2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE A HLAVNÍ PŘEDMĚT ČÍNNOSTI

 
včetně jejich organizačních složek
 
Veřejný zadavatel zadává veřejnou zakázku jménem jiných veřejných zadavatelů
 

3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI SEKTOROVÉHO ZADAVATELE

 

4) PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY/SOUTĚŽE O NÁVRH

4.1) Toto zrušení se týká
(a) veřejné zakázky na
 
 
     
     
     
4.2) Název přidělený veřejné zakázce/soutěži o návrh veřejným zadavatelem/sektorovým zadavatelem
VZ18/2012 "SÚKL - Rozšíření kapacity datového skladu"
4.3) Stručný popis veřejné zakázky/soutěže o návrh
Dodávka rozšíření kapacit stávajícího datového skladu.
4.4) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (ve vhodných případech)
Hlavní předmět
32580000-2
 
Další předměty
 
 
 
 

5) DRUH ŘÍZENÍ

5) Druh zadávajícího řízení veřejné zakázky
 
 
 
 
 
 
 

6) UKONČENÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY/SOUTĚŽE O NÁVRH ZRUŠENÍM

6.1 Veřejná zakázka/Soutěž o návrh byla uveřejněna v IS VZ pod evidenčním č.:
7202011010724
dne:
26/03/2012 (dd/mm/rrrr)
6.2 Veřejná zakázka/Soutěž o návrh byla uveřejněna v Úředním věstníku EU pod evidenčním č.
2012/S 68-112004
dne:
06/04/2012 (dd/mm/rrrr)
6.3 Veřejná zakázka je rozdělena na části
 
6.4 Jde o
 
 
6.5 Stručný důvod zrušení (včetně uvedení odkazu na příslušné ustanovení § 84 zákona):
Účelem veřejné zakázky bylo do budoucna zajistit bezproblémovou rozšiřitelnost stávajícího datového centra bez dodatečných nákladů na dodávku jiných komponent, přímo nesouvisejíích s nabízeným řešením. Zadavatel od realizace této zakázky očekával nárůst výkonu datového centra v ideálním poměru k vynaloženým prostředkům.
Uvedená koncepce řešení byla zadavatelem přijata s cílem posílit kapacitu datového skladu z důvodu předpokládaného nárůstu objemu ukládaných dat a také z důvodu předpokládaného nárůstu výkonnostních požadavků na datový sklad.
V průběhu zadávacího řízení, při realizaci jiné VZ "Upgrade platformy pro reposting a analázy Oracle" z analýzy, která byla součástí této veřejné zakázky, vyplynuly nové skutečnosti, které s ohledem na unikátnost řešení nemohl zadavatel předpokládat a jejichž charakter má zásadní dopad na přístup k řešení datového skladu. Z výsledků této analýzy licenčního prostředí Oracle v podmínkách Ústavu a dopadu do IT infrastruktury Ústavu kromě návrhu optimálního licenčního medelu vyplynul i závěr, že řešení požadované zadávacím řízením VZ18/2012 (které již bylo v běhu) je výrazně neekonomické v krátko i dlouhodobém výhledu a nepřinese požadovaný nárůst výkonu, odpovídajícímu vynaloženým prostředkům. O této skutečnosti zadavatel před vypsáním této veřejné zakázky nevěděl ani vědět nemohl.
Výše uvedené nepředvídatelné okolnosti lze považovat za objektivní nepředvídatelné důvody, stojící vně zadavatele, z nichž vyplynulo, že pokračování v zadávacím řízení VZ18/2012 absolutně nesplní jeho účel. V průběhu zadávacího řízení tedy ve smyslu § 84 odst. 2 písm. d) zákona o VZ odpadly důvody pro jeho pokračování v důsledku podstatné změny okolností, které nastaly v době od zahájení zadávacího řízení a které zadavatel s přihlédnutím ke všem okolnostem nemohl předpovídat a ani je nezpůsobil. Zadavatel tedy rozhodl o zrušení zadávacího řízení výše uvedené VZ.

7) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ

7) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
07/09/2012 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh